Întrucât am primit mesaje de la unii cetățeni, care aveau nelămuriri referitoare la un plic primit de la Eon, cu opțiunile pentru noile contracte de electricitate, am solicitat companiei să trimită reprezentanți în comuna noastră, pentru a reînnoi contractele și pentru a discuta cu abonații, ca să venim astfel în ajutorul dumneavoastră, să nu mai fiți nevoiți să mergeți la Pașcani în acest scop
. ATENȚIE!!! Contractele care nu vor fi reînnoite se prelungesc automat, la costuri mai mari cu circa 20-25%, până la vară! Începând de mâine, 11 martie 2021, timp de o săptămână, le-am oferit reprezentanților Eon, Sala Polivalentă Cristești (Casa de nunți), unde puteți merge, în intervalul orar 9.30 – 14.00, pentru a discuta cu dumnealor și a alege contractul potrivit pentru dumneavoastră.
Documente necesare:
1. Carte de identitate(buletin)
2. O factură completă(care să conțină toate paginile primite în plic)
Toate cele bune și multă sănătate